lunes, 27 de octubre de 2014

AGRAÏMENTS

Gràcies Mama per haver cregut sempre en mi.

Tinc que donar les gràcies a la meva "coach" personal, ella m'ha ajudat a trobar l'escala per sortir d'aquest pou, gràcies Eva, se que no serà fàcil i que possiblement el esglaons siguin molt alts per mi i em costi molt arribar a dalt, però ho faré i tornaré a ser jo.

  1. Tambe a la meva amiga del "foro Mundorecetas" la Sonia, que cada dia es recorda de mi encara que tan sols sigui per preguntar com estic, a totes les demés , que encara que son anònimes i no ens hem vist mai, han estat i estan al meu costat, la Marcvane, Xena,Carxabela, Simpatiaa, Uro,Maquineta, Gusanilla, Bettie (encara recordo la frase que em va dir), Nur i quantes mes que sempre m'escolten.
  2. A les meves tutores, Irene (INNformacion) i Laura (FitneSSalud), que sempre  em fan costat.
  3. A la Montse i a la Ximena, per haver tornat a la meva vida.
  4. La meva filla Alba, que estic segura que es sent orgullosa de mi.

No, no m'oblido de tu, el meu mocador de llàgrimes, gràcies Alicia (per els amics Renacuaja), ens queden molts dies de plors i de riure i sense olblidar la borratxera pendent amb cafè i tequila.


Només quedes tu, Josep M, el teu suport ha sigut fonamental per assolir aquest projecta, gràcies per ser i estar al meu costat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario